onsdag 6 mars 2013

Sen sist

Märkte att jag inte alls höll va jag lova angående kalas bilderna.
Jag har varit sämst på att dokumentera den senaste tiden av mitt liv här visst. Dagarna går som av bara farten. Vad har hänt sen sist då? Jo de ska jag berätta.

Lunchat med gamla svägerskan, Vi har haft lek och middagskväll hos syster, jag har blivit ett år äldre och fått fina presenter, sen åkte jag till Kittelfjäll och spenderade torsdagen till söndagen med ett gäng mästare. Och till fjälls fanns det ingen mottagning så uppdatera där var i princip omöjligt.
Har lite bildbevis på detta me så ni inte tror jag far med osanning.




SnyggCarin


Tack för en spontan myskväll


I paketen låg de bland annat nya träningsskor:)


Tog flyget till Umeå



Och från Umeå tog vi bilen mot Kittelfjäll, ca 30 mil bort.
Där hade vi ett par jätte trevliga dagar. Med skidåkning, fantastisk utsikt, godaste middagarna jag någonsin ätit, afterski, skoteråkning, dans, pimpel fiskning, badtunne bad och mycket skratt.
En riktig kanon helg som vi blev bjudna på. Stort tack!




























Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar