lördag 23 mars 2013

Lördag morgon

Det har med sovmorgon är ju som sagt inte Vincent starka sida. Men mornar när solen skiner in genom fönstren så har jag inga större problem att gå upp. Då tycker jag snarare att det är skönt att gå runt och greja hemma i lugn och ro. Ofta hinner man få mycket gjort och kan ägna resten av dagen åt annat. Kanske roligare saker:)

Imorse dukade jag iordning gjord frukost till oss. Olika till varje:)


Vincent



Johan


Och till mig.

Det blev en mycket lugnare frukost på det viset. Har vi allt fram dukat sitter Vincent och pekar på allt. Och ska ha lite av varje och det slutar med att han knappt äter nått. Nu åt han upp allt och tjata inte om nått annat. Skönt:)

Sen har tvättmaskinen gått och Vincent hjälpt mig att bädda ur sängen.



Men ledsna på att hjälpa till och drog iväg in i rummet istället och rita ett papper fullt med bajskorvar. Ja de va var det var sa han:)



Jag har färdigställt påsken här hemma me.
Bilder kommer på de. Jag gillar att pyssla och pynta:)
Det kommer nog från mamma min. Hon har alltid gjort fint hemma inför högtider.


Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar