söndag 17 mars 2013

Helgen

Ja nu börjar den lida mot sitt slut..
Går inte helgen lite väl fort?
Hoppas er helg varit bra. Såhär har min helg vart.

Pappan åkte iväg på liten roadtrip fredag till lördag så jag och lilla V hade myskväll.


Med popcorn och välling framför hans favorit program. Family Guy. Inte de bästa barnprogrammet precis, men de är de programmet han sitter mest still till av nån konstig anledning:)




När han somnade fick jag sällskap av vännen och grannen Pess.
Som kom med blommar och paket. Hur himla snällt som helst.







Och jag bjöd på gotta.

På lördagen svirade jag och Vincent på oss kalas kläderna för att åka och fira farfar som fyllde 90 år.









Farfar hamnade aldrig på bild men de gjorde kusinerna och man och fru Sjöberg.






Ja och idag har vi mest bara varit. Såna dagar behöver man me.

Posted using BlogPress from b iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar