söndag 24 mars 2013

Kalasfirande

Idag firade vi svågern min som gått och blivit ett år äldre. Och då blev vi hembjudna på gofika.



Kalaskläder på. Idag ignorerade jag vintern och böt ut mörka jeans till ljusa och vinterskorna till mockasiner istället.



Sen fikades det och kusinerna verkade ha längtat efter varandra och lekte jättebra.





Fina små grabbar!


Vi blev kvar på snabbmat och kvällsbad för kusinerna.
Mycket trevlig eftermiddag och kväll med bästa familjen.

Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Måste säga att du hade skitsnygga kläder på dig!! Vart kommer koftan och jackan ifrån? Även skorna, vart har du köpt dom?:)) Jenny

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men tack snälla du:)
      Blusen är från lindex, jackan från hm barnavdelning och skorna är oxå från hm. Blusen kan finnas kvar i butik men skorna och jackan Fyndade jag förra året har jag för mig om inte ännu längre tillbaka i tiden.. De finns liknande skor på olika ställen har jag sett:)

      Med vänlig hälsning, Emma

      Radera