torsdag 22 augusti 2013

Omställning

Tiden räcker inte till vissa dagar, speciellt inte nu när jag börjat jobba heltid. Det kanske inte låter så jobbigt att gå från 75% till 100 men de är faktiskt en himla skillnad. Jag känner mig mer trött. Försöker verkligen hålla energin uppe och denna vecka har de vart fullt upp varje kväll efter jobbet. Med knappt nån tid till att sitta och göra absolut ingenting. Inte för att jag tycker det är så jättekul att göra ingenting så känner jag att det är ibland precis vad jag skulle behöva göra.
Men just nu gör jag sällskap med lilla V i soffan framför hans favorit film Bilar 2. Den är den enda rullen som spelats här den senaste veckan, morgon och kväll.
Den verkar visst vara väldigt spännande och snart borde han kunna filmen utantill:)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar