söndag 25 augusti 2013

Ner i en liten ask

Men vilken dag! Som värsta sommardagen. Jag som nånstans i huvudet redan gått in i hösten fick backa tillbaka och inse att sommaren fortfarande är kvar. Solen sken från en klarblå himmel och sjön va sådär perfekt spegelblank.
Albin gjorde oss sällskap med en dag tidigare och Jenny och Jimmy hade vi oxå sällskap av ett tag.













































Mycket bad och mycket sol.
Sen kom även brorsan och Madde och tog över Jimmy och Jennys plats.















Till kvällen åkte vi vidare ut landet för lite bubbelbad och god mat.












Farmor och Åke hade också tagit sig ut på landet.


En riktigt bra dag som jag tar med mig i min lilla ask och spar som minne när de är mörkt och snöblaskigt.

*Hoppas ni me haft en bra helg*

Nu ska jag släpa min trötta kropp och rödbrända kinder till sängen och få ihop lite skönhetssömn.

Sovgott.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar