fredag 7 juni 2013

Sen sist

Börjar känna mig överflödig här.. Jag instagrammar de mesta i livet och de blir mest dubbel exponering har jag upptäckt. Kan vara så att de här med bloggen har börjat sjunga på sista refrängen.
Samtidigt som jag själv tycker att de är roligt att gå tillbaka och läsa inlägg för några år sen. Mitt minne är inte alltid de bästa och där har man kunnat gå in för att göra sig påmind om Vincent första tid, När Albin tappa sin första tand, va vi gjorde på semester eller va vi åt för middag i januari 2010:) ja fullt me massa viktig info som man lätt glömmer annars..
Nuförtiden är mina inlägg mycket tråkigare me tycker jag..
Ska överlägga detta med att fortsätta tror jag..

Men först innan jag kastar in handduken helt så tänkte jag fylla på de dagarna de ekat tomt här med de bilder som ligger i min kamera.

Måndag



Rolle på jobbet underhåller me partytricks på rasten:)

Tisdag



Albin har med sig sin tjej för första gången hem.
Och jag tordes inte knäppa kort på henne så blev ett tjuvfoto på hennes jacka:) jätte gullig tjej förresten!

Onsdag


Konstatera att jag har en son som snart växer om mig.. Han kan även tillhöra en topp 10 på Sveriges finaste 8 åringar!

Torsdag



På road trip med Jenny och Jimmy. De enda som fastna på min kamera va denna fina dörr:) ja ibland är jag inte alla lika flitig med kameran:)
Igår var de ju även Sveriges nationaldag så flaggan åkte fram



Och idag har jag och Vincie vart lediga och verkligen tagit vara på solen med att vart ute näsan hela dagen.






Nina kom och gjorde sällskap på täcket me, men de är inget jag heller har bild på:)

Vad är de som händer me mig? Verkar som jag håller på att botar "knäppakortpåallt" sjukdomen.. El?


Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar