måndag 27 maj 2013

I magen och lite träning på de

Middagen. Grillad kyckling. Det skulle jag kunna leva på resten av livet. Bland de godaste jag vet.



Och nu efter träningen



Den goda nyttiga chokladkakan som jag lägger uppepå skivad banan och jordnöttsmör.

1dl havregryn
1-1,5 msk kakao
1 ägg vita
1 tsk kaffepulver( de hoppar jag över eftersom jag inte gillar kaffe alls)
1/2-1 banan
1 tsk bakpulver
1 msk stevia (inte ett måste)
3 msk kvarg/grekisk yoghurt

Mixa ihop allt. Jag kör lite snabbt med elvispen. Ner i en form och på med kokos.

Grädda i 200 grader i 15 min.

I original receptet som kommer från misskenvings blogg så har hon tinade hallon och hasselnötskräm blandat med vanilj yoghurt/ vanilj kvarg.
Men jag kör på en annan variant:)

Riktigt gott kvällsfika.

Hann med en pw på lunchen idag och styrketräning nu på kvällen. Bra start på veckan och imorrn är de dags för PW Gruppen igen.




19.30 utanför Blomsterlandet vid Gränby Centrum samlas vi. Ses vi??

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar