lördag 20 april 2013

Nödvändigheter

Albins garderob rensade jag förra veckan och upptäckte att han hade vuxit ut nästan de flesta byxorna. Så de står på inköpslistan.
Idag var de dags att rensa i Vincents. 2 högar rensade jag ut, mest va de bodysar. De är inger han använt på ett bra tag men fortfarande har varit rätt storlek på.
Får nog ta och boka upp en tid på barn loppisen snart och göra mig av med en del.
Efter garderoben fick skafferiet lite omtanke med utrensning och damnsugning.
Inte världens roligaste att göra en solig lördag men nödvändigt.
Och Johan har tvättat bil och däck så vi dela upp oss på förmiddagen. Vi båda gillar att få saker gjorda när vi är lediga. De är bra så att inte ena bara jämt latar sig:) nej tummen upp för samarbete..



Nu har jag pausat och tagit med Vincent som sover i vagnen och tänker sola mitt bleka ansikte en stund..




Hoppas ni med njuter av lördagen!

Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar