onsdag 20 februari 2013

Tisdag

Fick med mig hem lite nya träningskläder igår, nu fattas bara ett par nya skor. Handskarna var ett måste upptäckte jag dagen innan då jag fick jätte ont i händerna på gymmet.




Sen tog jag en kvälls pw. Börjar få nackspärr känns de som, eller om de är träningsvärk, de är lite oklart:) men ont gör de, så vågade inte gå till gymmet och riskera att få ännu ondare:(







Och hemma provsmakade jag de nybakta lchf brödet. Var så himlans gott! Tur att Fimpen bakade de häromdagen så jag kunde norpa receptet:)



Kan lägga upp de här om de finns intresse..?
Eller så googlar ni domkallarmigfimpen så hittar ni receptet där:)

Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Kul med lite nya snygga träningskläder! Och vad härligt med en kvälls-PW! :-)

    SvaraRadera