måndag 4 februari 2013

Som en påse bajs

Precis så känner jag mig!!
Var längesen jag mådde så här skitdåligt:( hög feber och en hals som brinner! I natt har jag knappt sovit någonting alls..
Lyckades ta Vincent till dagis imorse iaf. Väl hemma stupade jag i säng.



Där var planen att ligga och sova tills de va dags att hämta Vincent igen på eftermiddagen.
Sen när jag sover som tyngst i feberyran så ringer mobilen.
Dagis står de på skärmen. Min röst får knappt fram ett hallå.
"-Hej de är Solbritt. Vincent har kräkts precis nu efter maten."

Neeeeej tänkte jag! Du får kräkas vilka dag som helst men inte idag:(
Aja, som tur var hade farmor möjlighet att hämta honom och ta hem honom. *tack snälla*

Väl hemma var han hur pigg som helst och ville inte alls sova middag.. Nu, efter att han stått i en halvtimme och hoppat sjungit och pratat i sängen har han somnat in.

Och jag tänker göra precis likadant! Och vakna frisk hoppas jag!

Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Hej vart har du köpt den fina köks mattan? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej. Jag antar att du menar den grå med vita stjärnor? :) den kommer från mio.

      Radera
  2. Ja! så himla fin!! Tack för att du svara! /Madelene

    SvaraRadera