fredag 6 september 2013

Håll i och stå ut

Att prioritera är inte alltid lätt. Idag skulle tjejerna ut och äta men jag valde bort de för att jag känner att fredag kvällen inte ska ägnas åt träning. Och nu efteråt känns de så skönt. Fast de tog emot in i de sista.







Blev både Powerwalk och lite jogg. För att hinna så långt som möjligt.
Är glad att jag är igång igen lite smått i alla fall. Det svåra är att hålla i detta nu. Är inte så att jag behöver tappa massa kilo utan träningen ger mig mest energi. Energi för att hålla energin på jobbet, att vara mamma ( ja för de krävs oändlig energi ibland:) och bara få ha en stund alldeles själv med musik i öronen. Samt den friska luften.

Nu känner jag mig betydligt mycket piggare än innan lunch.

Så åter till jobbet och några timmar kvar innan de blir fredag och mys!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar