måndag 15 juli 2013

Den senaste tiden

Oj semesterdagarna bara springer iväg.
Jag spolar tillbaka några dagar om ni vill veta vad jag pysslat me.
Torsdag
Blev glatt överraskad av min käre sambo som vart och skaffat soffan som jag så gärna velat haft. De lönar sig med andra ord att tjata lite ibland;)
Efter den glada händelsen så åkte jag och lilla V ut till Skäris för att hälsa på hos Carina och Theodor.
Blev bjudna på god mat och tillbringade dagen i solstolen på altanen.
Mycket bra dag.












Kvällen ägnade vi på balkongen.








Lilla V hjälper gärna pappa:)




Och han blev lika nöjd som mig och ville dricka vällingen där ute till och med.




Och pappan blev oxå rätt nöjd tror jag:)




Tack älskling för att du står ut med mitt tjat:) och tack för att du går med på mina förslag..
- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar