fredag 25 januari 2013

Hugo W

Har länge tittat in i butiken när jag åker förbi med bussen men har inte haft nån möjlighet att gå dit.
Häromdagen gick jag förbi utanför fönstret och fick syn på sådana ljusstakar som jag länge velat ha. Hade tänkte beställt de från nätet men de blev lite för dyrt med frakt mm. Och nu hittade jag de där:) LYCKA!

Och de hade såå mycket fint där inne! Och snygga skor och barnkläder mm
Sen var de även en café del med massa goda maträtter och andra go saker. Så där blir de nog en lunch inbokat snart!
Och inrett helt i min smak. Nästan så jag hade lust och be de som jobbade där att sluta så jag kunde få ta över stället, för de var en butik i stil med vad jag själv skulle vilja ha en dag:)

Har ni inte vart där, gå dit! På vaksalagatan mittemot musikens hus.



De här fick följa me hem. Och allt för bara 200 kr!



Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar